Padomi, kā iepērkoties ietaupīt naudu

Mūsdienās jūs maksājat vairāk ne tikai pie degvielas uzpildes sūkņa, bet arī pārtikas preču veikalā. Jūs pie tā varat vainot pieaugošās naftas cenas, trūcīgas ražas, globālo sasilšanu vai vāju dolāra vai eiro likmi. Tas viss nozīmē, ka jums ir jāatrod gudri veidi, kā ietaupīt. Šie padomi un stratēģijas var palīdzēt jums samazināt pārtikas preču izmaksas bez nepieciešamības upurēt vērtīgas uzturvielas.

1. Plānojiet iepriekš

Uzskaitiet to, kas jums jau ir, lai jūs nepirktu pārāk daudz. Izveidojiet detalizētu iepirkumu sarakstu, pamatojoties uz jūsu vajadzībām un iknedēļas maltīšu plānu, un ņemiet vērā, kā jūs plānojat izmantot pārpalikumus sunn livsstil.

Pirms iepirkšanās uzēdiet vieglas uzkodas un pieturieties pie sava pārtikas preču saraksta, lai izvairītos no impulsīviem pirkumiem vai dārgām kļūdām, piemēram, iegādāties lietas pie kases, kur lietas parasti ir dārgākas vai arī pārtika nav tik veselīga, kā ir iespējams atrast daudzos citos plauktos.

Pirms plānojat iknedēļas izvēlni, pārbaudiet reklāmas, lai redzētu, kas ir pārdošanā, un izmantojiet kuponus, kas sniedz iespējas iegādāties produktus lētāk un var būt labs motivētājs arī izmēģināt kaut ko jaunu. Jūs pat varat reģistrēties tiešsaistē, lai saņemtu kuponus un e-pasta atgādinājumus no jūsu iecienītākajiem pārtikas preču tirgotājiem kā Maximas, Rimi u.c.

2. Veiciet veselīgu izvēli – tas ir lētāk

Izvēle ēst veselīgāku pārtiku var faktiski ietaupīt naudu, saskaņā ar pētījumu, kas publicēts Amerikas Dietologu asociācijas žurnālā. Pētnieki atklāja, ka tad, kad ģimenes sāka ieturēt svara zuduma diētas, viņi ne tikai zaudēja svaru, bet arī samazināja savu pārtikas budžetu.

Ietaupījumi radušies, samazinot porciju izmērus un pērkot mazāk kaloriju saturošu pārtikas produktu, kas mēdz palielināt pārtikas preču veikalā iztērēto naudas daudzumu. Cilvēki mēdz tērēt daudz par “ekstrām” – pārtikas produktiem, kas palielina kalorijas, bet satur mazu uzturvērtību, piemēram, sodas, maizes preces un čipsi.

Jūs varat saņemt vairāk par savu naudu, ja ņemiet vērā uzturvērtību par noteiktu cenu. Piemēram, sodas un aromatizēti dzērieni nodrošina galvenokārt tukšas kalorijas, un tos var viegli aizstāt ar lētāku dzirkstošo ūdeni ar 100% augļu sulu, piemēram, dzērveņu. Kad cilvēki sāks ēst veselīgāk, viņu pārtikas preču rēķini saruks. Ir ieteicams salīdzināt pārtikas cenas, balstoties uz to porciju skaitu, kuras jūs saņemsiet, kā arī ar pārtikas uzturvērtību. Piemēram, divu kilogramu persiku iegūst trīs līdz četras porcijas. Tātad, sadalot izmaksas par kilogramu, izmaksas parasti ir diezgan saprātīgas.

Ideāls ēdiens ir ar labu barības vielu blīvumu, kas nav kaloriju blīvums, un vislētākie var būt svaigi, saldēti vai konservēti.

Un, ja jūs vēlaties kaut ko saldu? Ietaupiet naudu, izvairoties no kūkām ar daudzām kalorijām un cepumiem. Tā vietā izvēlieties sezonas augļus. Meklējiet izpārdošanas vai kuponus saldējumam vai taukainam saldētam jogurtam, lai izbaudītu augļus, un jūs varat iegūt garšīgu, beztauku, mazkaloriju desertu ingen krølling.

3. Nopirkt produkciju sezonā

Pārbaudiet ēdiena sadaļu, lai atrastu labāko pirkumu nedēļai, pamatojoties uz svaigiem produktiem. Pārtikas sezonā parasti izdevīgas cenas ir tieši svaigiem produktiem Vasaras mēnešos kukurūza uz vālītes var izmaksāt tikai 10 eiro; citos gadalaikos tas var izmaksāt 10 reizes vairāk. Apmeklējiet arī vietējos lauksaimnieku tirgus, lai atrastu lielus vietējo produktu piedāvājumus. Cenas nav iekļautas piegādes izmaksas.

Veselīga pārtika nav dārga, ja jūs uzlabojiet savas iepirkšanās prasmes. Daži iepriekš minētie padomi noteikti var sniegt ieskatu tajā, kādas iespējas ir pieejamas.